2013. augusztus 25., vasárnap

fekete virág rátétes PER UNA ( MARKS & PENCER ) - Jelenlegi ára: 10 Ft


fekete  elöl szines  virág rátéttel diszitett  PER UNA ( MARKS & SPENCER ) felső.  
Méretjelzése 16 os  ,  de  kérlek, hogy az  általam mért méreteket is vedd figyelembe.
anyaga :  100 % pamut .  
 
ÁLTALÁNOS MOSÁST IGÉNYEL !  
LICITET CSAK NAGYON ALAPOSAN MEGINDOKOLT ESETBEN TÖRLÖK!!!! -kérlek ezt vedd figyelembe. Köszönöm!
A szállitási és garanciális feltételeket és az I oldalmat kérlek olvasd el!
HA TÖBB TERMÉKEMRE SZERETNÉL LICITÁLNI ÉS AZOK KÜLÖNBÖZŐ IDŐPONTOKBAN JÁRNAK LE összegtől függően a licit lejárata után 7 napon belül részutalást kérek. HA EGY TERMÉKET VESZEL A FIZETÉSRE 1 HÉT ÁLL A RENDELKEZÉSEDRE , ELLENKEZŐ ESETBEN NEGATIV MINŐSITÉST ADOK!
KÉRLEK HA MEGNYERTÉL EGY TERMÉKET MINDENKÉPPEN A REGISZTRÁLT EMAIL CIMEDERŐL IRJ NEKEM , mert sajnos ha más email cimről jön én már nem tudom követni, ha értékelést adok le én a vaterán megadott email cím alapján keresem ( hiszen másikat nem is tudhatok ! ) a megnyert áru tulajdonosát és emiatt adtam már le semleges értékelst , mert a partner nem a vaterán megadott emial címről írt számomra. Köszönöm !
A háztartásomban fellelt csomagolóanyagokat részesitem előnyben ( előtte nylonba téve ) és vastagon ragasztózva, ezért ne díszcsomagolásban várdd a terméket . Bubis, vagy postakész  boritékban sem, időm nincs 2 x sorban állni a  postán , előre pedig több darabot véve  befektetni nem szeretnék.  Tehetném dobozba is , de akkor a vásárló többet fizetne a postáért ami szerintem felesleges.
 ELSŐBBSÉGI MÓDÓN SOHA NEM POSTÁZOK!!!! - ne is kérd! sem saját felelősségre, sem egyéb indokkal! Előre értékelésre sem, mert úgy mi értelme van értékelni ha nem is tudod : meg vagy- e vele elégedve , tetszik -e stb... , hiszen erről is szól az értékelés. KAPTAM MÁR ELÉG ROSSZ ÉRTÉKELÉST MERT NEM JUTOTT EL A VEVŐHÖZ!!!!
Hetente csak 1 x tudok mostantól postázni (  bizonytalan napokon  a  munkabesztásom miatt )  ezért  ha tudod kérlek fogadd el, ha nem akkor kérlek ne licitálj! KÖSZÖNÖM HOGY EZEKET VÉGIGOLVASTAD!!


Jelenlegi ára: 10 Ft

Az aukció vége: 2013-09-13 20:00
. fekete virág rátétes PER UNA ( MARKS & PENCER ) - Jelenlegi ára: 10 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése