2013. augusztus 24., szombat

MINŐSÉGI Színtartó gyerek Ágynemű 3 részes - Jelenlegi ára: 2 990 Ft


Ágynemű vásárlásnál sokan belefutnak az olcsó 2. 500 Ft-os termékekbe, vagy fellicitálják akár 1 Ft-ról 4. 500 Ft-ig is a 6-7-8 részes ágynemű garnitúrákat.
Szépek, csábítóak a fotók, a fenti árakon kész öröm és siker a licitálás, vásárlás....
Vagy mégsem???
Érdemes elolvasni mielőtt ágyneműt vásárolsz,  egy rövid igaz történet:
„ Nagyon örültem, hogy egy 7 részes Vastag Pamut ágynemű garnitúrát ilyen kedvező áron megnyertem liciten, és a fotó alapján már a gyönyörű ágyneműben éreztem magam...
Gyors postázás után amikor viszont megkaptam a lelkesen várt csomagot és kibontottam, akkor már egy picit alább hagyott a lendületem.
A szín „ kicsit” eltért a fotón látottól. Tapintás után éreztem, hogy kb. 85-90% műszál, semmi köze a pamuthoz, teljesen vékony és ráadásul festékes lett a kezem az anyagától...  
Miután kimostam 2-3-szor – színét kiengedte, elnyúlt, varrás mentén több helyen kiszakad - utána viszont inkább már mérgelődtem és sajnáltam, hogy megvásároltam és ennyi pénzt kidobtam az ablakon. De már nem igazán tehettem semmit...
Utólag, józanul végig gondolva már belátom, hogy ennyi pénzért nem lehet, egy viszonylag közepes minőségű ágyneműt vásárolni (anyag, varrás költség stb... ) Még akkor sem, ha bolt bezárás-felszámolás, kiárusítás, termék felvásárlás stb. marketing szöveg van kiírva a termékekhez... hm.. hm... ”
Ennyi...
Ezek után azt javaslom:
Lakástextilben válaszd a kellemes minőséget kedvező áron,  és legyél elégedett az ágyneműddel!
Ár/érték arányban csak jól jársz!
Most már,
Üdvözöllek Kedves Látogatóm : )
A piaci viszonyokat figyelembe véve Mi is beleestünk a fenti hibába, és árultuk az „ olcsó” kategóriás termékeket. De,  nagyon rövid idő alatt rájöttünk,  mert leteszteltük a termékeket,  hogy nem szabad a fotó által becsapni a vevőt, és különböző fajta felelősség elhárító szövegek alkalmazásával kibújni a kellemetlen igazság alól.
Ha mégse tetszene, vagy nem vagy megelégedve a terméket 8 napon belül visszaküldheted!
Törekszünk arra, hogy a Vásárló a pénzéért inkább többet kapjon, mint kevesebbet, és ne a csalódás, hanem a megelégedettség érzését kelljen átélnie.
Ezért megteszünk mindent és kedvező áron, kellemes minőségi ágyneműket értékesítünk.
Megtalálod a 7 részes és 6 részes dupla-paplanos ágynemű garnitúrákat, sima és krepp anyagokat.
Fontos, fő jellemzők:
*  Erős varrás
*  Mosás után nem bolyhosodik
*  Színtartó
*  Nem bőr irritáló
Méret:
Paplanhuzat 140 x 200 cm      1 db.
Nagypárna huzat 90 x 70 cm   1 db.
Kispárna huzat 50 x 40 cm      1 db.
Anyaga: Kevert-szálas pamut
A terméket csak előre utalás után küldöm postai úton,  
915 Ft.
Garancia és csere:
Minőségi probléma esetén pénz visszafizetési garancia a postaköltséggel együtt,  ha megtekintés után történt, nem volt kimosva és az eredeti csomagolásban van.
8 napon belül visszaküldheted a terméket, ha nem volt kimosva és az eredeti csomagolásban küldöd.
Választhatsz más terméket, ha nem találsz, akkor a vételár visszautaljuk.
A visszafizetés nem vonatkozik a postaköltségre, csak a termék árára, a visszaküldési díjat Neked kell fizetni!
Kérlek a vásárlás után 7 napon belül rendezd az utalást, mert ellenkező esetben negatívan értékellek és terméket újra felteszem a rendszerbe.
Légyszíves vedd figyelembe, hogy a fotón pici színárnyalat különbség elképzelhető az eredetihez képest.



Jelenlegi ára: 2 990 Ft

Az aukció vége: 2013-08-30 08:09
. MINŐSÉGI Színtartó gyerek Ágynemű 3 részes - Jelenlegi ára: 2 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése