2013. május 29., szerda

Tetováló szett olcsón most 1 napig! - Jelenlegi ára: 29 000 Ft

Eladó a képeken látható tetováló szett. Három éve vettem, maximum ötször használtam, aztán úgy hozta az élet, hogy nem foglalkoztam vele, itt állt kihasználatlanul arra várva, hogy "na majd egyszer" ; ). Most más hobbiba szeretnék belefogni, arra gyűjtöm a pénzt, ezért adom ezt el.
A szett tartalma:
3 db tetováló gép, ezek közül kettőt használtam mikor meglett, de most teszteltem és mindhárom működik
1 tápegység
1 pedálkapcsoló
1 clipcord
7 festék, amelyek közül nem volt mind felbontva
steril tetováló tűk, amelyek harmada még 2015-ig jó, a maradék meg most járt le áprilisban, de gyakorlótűnek gyakorlóbőrre tökéletes
markolatok
egyszer használható műanyag csőrök
acél csőr
szerelőkészlet
festéktartó
tintatartó kupakok
tűszár gumik
gumiszalagok
laprugó gumik
és minden egyéb ami a képeken látható
Mindezt egy kofferben, praktikusan.


Jelenlegi ára: 29 000 Ft

Az aukció vége: 2013-05-28 16:27
. Tetováló szett olcsón most 1 napig! - Jelenlegi ára: 29 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése